Friday, October 21, 2016

Icm Trading System

ICM beurs: Is dit 'n bedrogspul. Aangesluit Oktober 2006 Status: Lid 34 Posts hi, ek is die handel met ICM handel vir die afgelope week. Ek het iets soos 8000 dollar wins met hul forex opsies (gemodifiseerde lank aan weerskante) en ongeveer 1000 dollar handel forex. My aanvanklike deposito is net 500. Ek sal ook vir jou sê hoe ek dit gedoen het as iemand belangstel in die wete as sy dit nie moeilik. Maar nou is dit nie die feit dat ek 'n onttrekking van my wins. Hulle eerste sê dat ek my aandele teen 'n baie hoë tempo toegeneem. So moet hulle my rekening vir die handel van die mark pryse na te gaan. Die volgende dag het hulle my vertel dat my rekening nie veronderstel is om meer as 50 baie handel sodat diegene ambagte bo 50 baie sal gekanselleer word en die aandele sal aangepas. Hulle didnt die aandele op daardie dag aan te pas. Die volgende dag het die rekening bestuurder vertel my dat ek verhandel met winste van 1-2 pitte wat ook nie toegelaat word op die wintrader platform so my aandele moet verander, selfs vir dit wat vandag sal gedoen word deur die tegniese span. (As 'n rede waarom die aandele nie gister aangepas). En nou is dit amper 'n ander dag en hulle havent aangepas my aandele of verwerkte my onttrekkings nie. Was ek nou scammed deur hulle. Is dit hoegenaamd iets wat ek kan doen om terug te kry my geld. Help my asseblief ouens ek desperaat depressief met al hierdie dinge. Ja dit suig. en 1200 terugkeer in 3 maande is baie goed so beur As jy het die vermoë om dit terug te genereer kryt hierdie verlies aan 'n gebrek aan navorsing. Hier is 'n goeie draad. As jy 'n makelaar soek na te vors soos jy sal voor die ondertekening van die een van die eerste wat opkom: Wanneer jy soek na 'n makelaar te doen twee basiese dinge eerste www. nfa. futures. org/basicnet/ Kyk op die firma. en in hierdie geval het ek dit nie sien. kyk em dan hier nie sien em daar nie. Ook 400: 1 hefboom is nooit 'n goeie teken. Dit vir my gille kom hier en geld te verloor en persoonlik ek altyd graag 'n vinnige WHOIS search doen. wat toon vertel info .. Domain Name: ICMTRADING Op. 09-MAR-2009 Verval op. 09-MAR-2011 laas opgedateer op. 09-MAR-2009 Status. ACTIVE So die domein is redelik nuut. Hier is 'n goeie teken van 'n goeie makelaar: Geregistreerde: MB Trading, Inc. 1926 Oos Maple Laan El Segundo, CA 90245 Amerikaanse Domain Name: MBTRADING Administratiewe Kontak, Tegniese Kontak: Bruin, Brenton ContactMiddleName source. domaintools / e-pos. deursigtige MB Trading, Inc. 1926 Oos Maple Laan El Segundo, CA 90245 VSA (866) 628-3001 Faks: 123 123 1234 Rekord verstryk op 29-aug-2013. Bladsy geskep op 30-aug-1997. Maar anyways ja, ek sou sê jou kak outta geluk. Maar beur en beweeg aan met jou vaardighede en maak dat geld met 'n kwaliteit firma. Aangesluit Oktober 2006 Status: Lid 34 Posts Vandag ná 'n baie gesprek met hul personeel hulle skielik gesluit my rekening en terugbetaal my my deposito. Dink net wat 'n eenvoudige manier waarop hulle gehad het. gefrustreerd my tot op die punt dat ek voel dat selfs om terug my deposito van 500 was 'n goeie keuse, selfs wanneer ek het 9000 dollar in my rekening. En dat daar te uit wettige handel. OK Nou kan ek u vertel hoe presies ek het dit 9000 dollar. Jy is vry om dit te probeer op hul demo of live platform wintrader en dit werk 100 keer. Eerstens het hulle geen stelsel van verspreiding vir die opsies premie so as 'n persoon 'n opsie koop. dan het hy die vryheid van 40-50 pitte van beweging voor die premie veranderinge vir die koop trefprys. So, wat ek gedoen het, was. Ek het die opsies op premies van 0,0001. en so ek het 40-50 pitte van vryheid om dit te verkoop teen 0,0001 (dieselfde as wat ek dit gekoop het vir) sonder inagneming van 'n verlies en as prysstygings deur 50 pitte of soms selfs minder as my beleggingsbedrag is op slag verdubbel. Dit is veral belangrik wanneer die prys is op die kruising van 2 staking pryse. sodat die premie hou geskuifel tussen 0,0001 en 0,0002 'n paar keer saam met die prys aksie. Dus net koop wanneer sy 0,0001 en verkoop dit teen 0,0002 van premie. Glo my ek het meer as 5000 dollar in byna 1 uur wanneer euro / dollar gehou beweeg in 'n reeks. Verder wat ek gedoen het, was ek 'n oproep en 'n put op 0,0001 premie op dieselfde tyd. sodat selfs wanneer die mark het in enige rigting het ek wins na die skaal van 1: 3 of soms selfs meer as dit. en glo my wat u doen, is heeltemal wettig. die deel oor die koop van 'n oproep en sit op dieselfde tyd is 'n wysiging van die algemeen bekend quotlong straddlesquot opsie strategie Net 'n demo rekening en probeer dit op die handel opsies. die resultate is unbelieveable. Sedert ek ver weg van hulle en nie veel is in regsaspekte kan ek nie die regsgeding voort te sit. Incase van enige vrae sal ek bly wees om te help u. ICMTrading (iTrade Kapitaalmarkte Bpk) Review Besoek webwerf Dit is my eerste post hier wees. Ek handel met verskeie makelaars, groter en kleiner. Een van hulle is ICM Trading (Forex indekse Commodities Futures CFD's outomatiese handel ICM). Ek het al met behulp van hul MT4 vir ongeveer 6 maande en het gedeponeer en 'n paar keer teruggetrek geld. Tot dusver het al OK. Nou is die eerste keer dat ek 'n ernstige saak. Vir meer as 'n week hulle eenvoudig nie my onttrekking versoek om 15900 dollar, wat is die totale balans van die rekening te verwerk. Alhoewel ek het e-pos van hulle dat hulle dit sal uitsorteer en verwerk dit vandag, gebeur daar niks. Ek wou net om dit te deel en fidn uit as iemand goeie eperiences met hulle gehad het voor en begin om soortgelyke probleme onlangs het ek sal voortgaan om te probeer en kontak met hulle vir 'n paar dae en as daar niks gebeur, begin 'n bedrogspul waarskuwing en herstel poging hier . Ek is ook bereid om regskoste met iemand wat soortgelyke probleme het deel. Ek sal dit baie waardeer as iemand wat geraak word my kon gee terugvoer hoe om hierdie probleem aan te pak. Ek kry 'n slegte gevoel oor hierdie en sal julle op hoogte hou oor enige development. This MT4 artikel is gebou om gebruikers 'n vinnige blik van 'n paar belangrike funksies van die handel sagteware gee. U word verwys na die Hulp-onderwerp op die kliënt terminale vir die volledige MT4 gebruikers handleiding. Readmore Multi-Terminal Support Hierdie afdeling is saamgestel om gebruikers 'n vinnige blik van 'n paar belangrike funksies van die Multi Terminal sagteware gee. U word verwys na die Hulp-onderwerp op die kliënt terminale vir die volledige Multi Terminal gebruikers handleiding. Readmore Mobile Trading ICM Brokers gee beleggers die geleentheid om handel te dryf op mobiele terminals van enige plek in die wêreld, en bly mobiele Readmore ICMB Assistent ICM Brokers ondersteun Bekendstelling Brokers op maniere wat waarde toevoeg tot jou besigheid. Ons krag in die lewering van tegniese integrasie met ons IB vennote is die sleutel tot ons sukses. Readmore Mobile Apps ICM Brokers maklik om te gebruik aansoek maat julle op hoogte met al jou handel behoeftes Aangebied gratis op jou iPhone of Android-slimfoon te hou. Readmore Multi-Terminal Support Hierdie afdeling is saamgestel om gebruikers 'n vinnige blik van 'n paar belangrike funksies van die Multi Terminal sagteware gee. U word verwys na die ldquoHelprdquo onderwerp op die kliënt terminale vir die volledige Multi Terminal gebruikers handleiding. ICM Brokers Multi-Terminal Platform is 'n deel van die MetaTrader4 aanlyn handel stelsel. Dit is bedoel vir die bestuur van 'n stel van kliënt rekeninge, uitvoerende handel bedrywighede, beheer en die hantering van oop posisies en hangende bestellings en ontvangs van kwotasies en nuus in die aanlyn-modus. ICM Brokers Multi-Terminal kan funksioneer onder Microsoft Windows 98SE / ME / 2000 / XP / 2003 / Vista. vereistes Hardware is beperk tot sagteware kinders. 1. Hoe om Voeg Rekeninge Rekeninge wat bestuur kan word met behulp van die terminale is opgeneem in die venster rekeninge. As 'n mens moet nog een rekening te bestuur, moet hy of sy hierdie rekening by te voeg in die terminale. 'N nuwe rekening te bestuur kan bygevoeg word met behulp van die lêer GT Nuwe Rekening menu opdrag, die ooreenstemmende knoppie in die nutsbalk, of die gebruik van die Nuwe Rekening bevel van die rekeninge venster konteks kieslys .. 2. Hoe om aan te sluit Rekeninge te ICM Brokers bediener one kan al die rekeninge aan die bediener koppel met behulp van die lêer GT Skakel alle menu opdrag, die ooreenstemmende knoppie in die nutsbalk of die Connect alle rekeninge bevel van die rekeninge venster konteks kieslys. 'N Afsonderlike rekening gekoppel kan word aan die bediener met behulp van die Connect rekening bevel van die rekeninge venster konteks kieslys. 3. Hoe om Ontkoppel rekeninge van ICM Brokers Server Mens kan al die rekeninge van die bediener met behulp van die lêer GT Ontkoppel ontkoppel Alle Rekeninge kieslys opdrag, die ooreenstemmende knoppie in die nutsbalk of die verbreek alle rekeninge bevel van die rekeninge venster konteks kieslys. 'N Afsonderlike rekening kan word van die bediener ontkoppel die gebruik van die Ontkoppel rekening bevel van die rekeninge venster konteks kieslys. 4. Hoe om die rekening besonderhede te sien Na die rekening is gekoppel aan die bediener, is dit moontlik om die rekening besonderhede te sien. Die venster vertoon die rekening besonderhede verskyn nadat seleksie van die rekening besonderhede in die rekeninge venster konteks kieslys of na 'n dubbel kliek op die rekening. Die blad Handel van hierdie venster vertoon die huidige oop posisies van die rekening, die rekening balans lyn en die finansiële resultate van oop posisies, asook hangende bestellings geplaas. Alle handel bedrywighede vertoon word as 'n tafel 5. Hoe om 'Bestellings Die volgende bevele word gebruik in die ICM Brokers Multi-Terminal: Market Bestel Hangende Bestel Stop Loss Neem Wins 6. Hoe word die data-uitruiling tussen die kliënt Terminal en ICM Brokers Veilige data-uitruilprogram tussen die terminale en die bediener is wat uitgevoer word deur enkripsie gebaseer op 128-bit sleutels. Dit is voldoende om sekuriteit van die saak te verseker. Maar afgesien van hierdie stelsel, terminale toelaat om nog 'n stelsel gebruik: gevorderde sekuriteit stelsel wat gebaseer is op digitale handtekening algoritme van RSA. Dit is 'n asimmetriese enkripsie algoritme wat teenwoordigheid van 'n openbare en 'n private sleutel impliseer. Publieke sleutel kan vrylik versprei word en wat gebruik word vir die beheer van die egtheid van 'n boodskap onderteken met 'n private sleutel. Wetende van die publieke sleutel is gewaarborg nie om moontlike grondslag vir die dekodering van die private een binne 'n aanvaarbare tydperk wees. Dekodering van die private sleutel op grond van die openbare een sal tiene of honderde jare neem selfs met moderne kragtige rekenaars. Maak demo rekening oop Live rekening Fonds Jou rekening Verwante PagesAbout ICM iTrade Kapitaalmarkte iTrade Kapitaalmarkte LLC (quotICMquot) maak dit ons missie om die toonaangewende handel en mark maak dienste in geldeenhede, indekse en kommoditeite aan ons individuele en institusionele kliënte regoor die wêreld te voorsien . Ons is daartoe verbind om 'n besigheid op grond van ons voortreflike produk aanbod, professionele diens en uitstaande uitvoering handel. ICM bied 'n paar unieke en uitsonderlike voordele vir online handelaars: ActTrader en Meta Trader sagteware 500: 1 hefboom, 0.25 vereistes marge selfoon / WAP handel vermoë Let op die ICM DifferenceICM OPSIE nuwe bestuur - nuwe professionele ICM opsie welkom al die nuwe professionele handelaars, en ons trots aankondig dat al die nuwelinge het nie minder nie as 10 jaar ondervinding in die binêre opsie. Ons kondig ook dat ons die Italiaanse en Duitse en Franse taal sal bydra tot ons diens. WELKOM Ons kan genereer 'n opbrengs van 120 op jou rekening maandeliks gebaseer. Onder ons kliënte wat jy kan Professionele Hedge, beleggingshuise, groot instellings en onafhanklike handelaars soos jy. Die gedissiplineerde implementering van ons Bestuurde Binêre Opsie Rekeninge het bygedra tot ons prestasie prestasies. Ons missie is om waarde te skep vir ons kliënte. Lees meer PROFESSIONALISME Geen Forex Trading vaardighede wat vereis. Geen Binary Options vaardighede wat vereis, geen Precious Tyd Vereiste: Ons het ervare professionele Binary Options Money Managers noukeurig handel jou kapitaal. Die uiteindelike doel van ICM opsie is om uitmuntende beleggingsopbrengste gee vir ons kliënte. Oor die verloop van ons geskiedenis, ons gedissiplineer en Managed Binary. Lees meer Geen verborge koste jy wen, ons wen. 25 -35 Prestasiefooi. Watermerk. Jy kan Diversifiseer jou belegging kyk hoe jou Binêre Opsie Belegging in Real Time. LAAT JOU GELD werk vir jou. Vermeerder jou spaargeld compound jou wins kry ekstra geld elke maand. Lees meer Welkom by ICM opsie die gedissiplineerde implementering van ons Bestuurde Binêre Opsie Rekeninge het bygedra tot ons prestasie prestasies. Ons missie is om waarde te skep vir ons kliënte. en 'n wêreld-klas maatskappy. Ons heg waarde aan ons kliënte Trust. Die gedissiplineerde implementering van ons Bestuurde Binêre Opsie Rekeninge het bygedra tot ons prestasie prestasies. Ons missie is om waarde te skep vir ons kliënte. en 'n wêreld-klas maatskappy. Ons heg waarde aan ons kliënte Trust. Lae Minimum Befondsing Deposito van 5000 Aan die begin is maklik en die belangrikste, is jou bestuurde rekening gehou word in jou naam. Kliënte handhaaf enigste toegang en beheer oor hul handel rekening en hul beleggingsfondse en kan kapitaal onttrek te eniger tyd die verskaffing van volledige deursigtigheid. Jongste nuus Min van die nuusitems


No comments:

Post a Comment