Saturday, October 22, 2016

Hoë Waarskynlikheid Handel Strategieë Boek Pdf

Die Dynamic Trader sagteware en opvoedkundige kursus is 'n unieke handel sagteware en opvoedkundige pakket deur Robert Miner ontwerp vir praktiese, verskeie tydraamwerk prys, tyd patroon en momentum handel strategieë. Ons multi-media opvoedkundige werkswinkels is leiers op die gebied van handel onderwys en bied innoverende opvoedkundige geleenthede. Die DT Verslae verskaf heeltemal uniek en praktiese verskeie tydraamwerk analise en handel strategieë vir die meeste van die groot finansiële, voorraad en Forex markte vir dag, swaai en posisie handelaars. Die DT sagteware is so uniek en die DT onderwys materiaal so volledig dat jy logiese, praktiese handel strategieë sal leer stap-vir-stap uit inskrywing om af te sluit vir 'n aktief verhandel mark en enige tyd. Ons het voortdurend gepubliseer praktiese handel verslae en handel opvoedkundige materiaal sedert 1985 heeltemal uniek tyd, prys, momentum en meer analise en handel strategieë Verskeie Tydraamwerk handel strategieë Kartering sagteware ontwerp vir praktiese handelaars leer om te handel met kennis en vertroue Jy sal presies hoe leer om handel te dryf van toegang tot uitgang gratis verslag NOWHigh Waarskynlikheid handel strategieë boek deur Robert Miner hoë waarskynlikheid handel strategieë is 'n praktiese no-hype, no-nonsense gids tot doen wat nodig is vir 'n volhoubare sukses as 'n handelaar is. Ron Rossway, voorsitter, Denver Trading Group Of jy nou 'n nuwe of ervare handelaar, sal hoë waarskynlikheid handel strategieë wat jy neem om 'n nuwe vlak met die werklike wêreld, praktiese handel strategieë van inskrywing om af te sluit. Uit die boek Voorwoord hoë waarskynlikheid handel strategieë is een van die min handel boeke waar jy 'n volledige handel bestuursplan van inskrywing om af te sluit leer. As jy 'n nuwe handelaar, of een wat in ooreenstemming sukses nog nie gevind in die besigheid van die saak futures, voorrade of forex, sal jy spesifieke handel strategieë van hoe om 'n hoë waarskynlikheid handel voorwaardes te identifiseer, om die spesifieke inskrywing en stop prys deur te leer afrit strategieë wat ontwerp is om die wins van 'n tendens te maksimeer. As jy 'n ervare en suksesvolle handelaar, ek weet dat jy 'n paar belangrike strategieë sal erken te neem in jou bestaande handel plan wat onmiddellik jou sukses moet verhoog. Vandag se vinnige tempo van aanlyn handel vereis dat jy jouself gee hierdie mededingende voordeel. Die kombinasie van boek en CD sal meer inligting in 'n beter leeromgewing as in 'n duur naweek werkswinkel moontlik is voorsien. Jy sal my unieke benadering tot die vier hoof faktore van tegniese ontleding insluitend verskeie Tydraamwerk Momentum Opstellings en die een belangrikste riglyn om die patroon struktuur van tendense en veranderinge erken leer. Plus, sal jy leer my Dynamic Prys en Tyd strategieë te identifiseer in advance die waarskynlike prys en tyd teikens vir tendense en veranderinge. Jy sal leer twee kragtige en logiese doelwit inskrywing tegnieke en hoe om 'n handelsmerk vir 'n kort en intermediêre termyn winste deur die uitgang handel in 'n mark en 'n tydraamwerk te bestuur. Ive ook gewy 'n hele hoofstuk genoem Real Handelaars, Real Time om deur my oudstudente wat wys hoe hulle die handel strategieë wat jy elke dag in hierdie boek leer om markte van regoor die wêreld van toepassing voorgelê voorbeelde handel. Die video CD neem die leerervaring 'n veel hoër vlak as enige boek in staat is om te doen op sy eie. In die video CD, sal jy meer voorbeelde van hoe om die hoë waarskynlikheid handel strategieë toe te pas vir baie markte en tydraamwerke in maat-vir-maat en stap-vir-stap-opnames te sien. Im sekere hoë waarskynlikheid handel strategieë en die meegaande video CD sal een van jou belangrikste handel naslaanboeke. Dit kan selfs die volledige handel plan wat jy is op soek na om ambagte te bestuur van toegang tot uitgang vir enige mark en enige tyd geword. Sluit Robert Miner, 'n 25 jaar handel veteraan en toonaangewende handel opvoeder as hy leer jou praktiese, objektiewe handel strategieë van inskrywing om af te sluit vir 'n mark en 'n tydraamwerk insluitend: Verskeie Tydraamwerk Momentum Strategieë - 'n objektiewe filter om 'n hoë waarskynlikheid handel setups te identifiseer . Die mees kragtige benadering Ive ontdek in meer as 25 jaar om 'n mark en 'n tydraamwerk vir handel rigting en uitvoering te filtreer. Praktiese Patroonherkenning vir Ontwikkeling en Counter Korreksies - Hoe om tendens posisie en terugskrywings vir handel posisie erken. Jy sal leer om bewus te wees van vooraf as 'n mark is by of naby 'n ommekeer en kry 'n groot voordeel. Vereenvoudig Elliott golf met net een primêre riglyn Beyond FIB Retracements - Hoë waarskynlikheid prys teikens vir ondersteuning / weerstand en tendens omkeer. Leer nuwe en unieke maniere om die projek by voorbaat baie smal-reeks prys teikens vir enige mark toestand. Leer hoe om te bepaal vooraf watter retracement vlak moet 'n tendens omkeer, nie net geringe ondersteuning of weerstand wees. Verder as tradisionele Cycles - Stel vas by voorbaat 'n hoë waarskynlikheid tyd teikens vir tendens terugskrywings. Jy sal leer hoe om baie nou band tyd teikens projek tendens omkeer vir enige mark toestand en enige tyd. Toetredingstrategieë en posisie Grootte - Leer heeltemal objektiewe toetredingstrategieë insluitend die spesifieke inskrywing prys en aanvanklike beskermende stop vir alle marktoestande. Plus, leer die korrekte posisie grootte om opbrengste te maksimeer, 'n belangrike benadering tot 'n konsekwent suksesvolle handelaar. Afrit strategieë en Handel Management - Sound en logiese handel bestuur en afrit strategieë is die sleutel tot die maksimering van die opbrengs op elke handel. Jy sal leer hoe om die handel te bestuur van inskrywing om af te sluit, insluitend hoe en wanneer om die stop-verlies dwarsdeur die handel aan te pas. Handel Die Plan - Real Handelaars, Real Time - Real-time handel voorbeelde uit 'n verskeidenheid van handelaars wat geleer is deur Robert. Dit is 'n omvattende en belangrike deel van die boek waar jy leer hoe om 'n verskeidenheid van handelaars handel in 'n verskeidenheid van markte en tydraamwerke van handel toegang tot handel uitgang. Die Besigheid van Handel en ander sake - Gee jouself die beste kans vir sukses en om jou handel terugkeer deur die behandeling van handel soos jy sou enige ander besigheid te maksimeer. Vind uit hoekom handelaars wen of verloor. Meer inligting oor die dag, swaai en posisie handel. Hoe om die groot tendense handel met 'n minimale risiko en waarom jy kan nie sukses te koop. Video CD - 'n ongelooflike boek bonus. Meer as twee uur van bar-vir-bar voorbeelde van verskeie markte en tydraamwerke van toegang tot uitgang aangeteken, veral vir die boek. Beter as die meeste lewende werkswinkels en sy ingesluit met die belaglik lae prys boek. (Spesiale Nota: Die video CD is slegs beskikbaar met die harde terug Engelse weergawe van die boek Dit is nie beskikbaar met die Kindle uitgawes of die meeste nie-Engelse vertalings..) Om eerlik te wees, as jy dit nie doen jou handel na 'n hoër vlak na 'n studie die hoë waarskynlikheid handel strategieë boek en video CD, behoort nie jy het 'n handel rekening. Hierdie boek neem jou stap-vir-stap deur 'n volledige handel strategie van inskrywing om af te sluit vir 'n mark en 'n tydraamwerk. Wie is Robert Miner 250 jaar handel veteraan en handel opvoeder wat daar woon en multimedia praktiese handel werkswinkels vir handelaars in meer as 30 lande het geproduseer. Robert is 'n no nonsense handel opvoeder wat deur die té ingewikkeld BS van baie handel strategieë sny en kry tot koper kopspijkers, onderrig praktiese handel strategieë vir enige mark en enige tyd. Hoë waarskynlikheid handel strategieë is 'n belangrike bydrae tot beide die begrip en toepassing van 'n volledige handel bestuur. Hierdie boek leer belangrike aspekte oor die mark wat noodsaaklik is vir 'n lang termyn handel sukses is. Sandy Jadeja, Hoof mark strategieë, hoof van Global Opleiding, ODL Markte PRAKTIESE TRADING EDUCATION bul High Probabilty handel strategieë bul DT Multimedia E-Learning Werkswinkel bul Volledige Prys Series Video bul Geen BS Forex Trading Workshop bul Kuns van die saak die regstelling Alle regte voorbehou - Kopiereg 2016Simple hoë waarskynlikheid Trading geword Oktober 2011 Status: lid 412 Posts Soos die titel aandui hierdie draad word gewy aan 'n eenvoudige hoë waarskynlikheid handel strategie wat ek gebruik vir baie jare. Dit het oor die jare as ek verskillende dinge geleer uit verskillende handelaars en gegaan deur die siklus van die toevoeging en / of weg te neem aanwysers vir bevestiging en dat warm squishy gevoel van toetrede tot 'n handel te weet of dink eerder dat net omdat 'n aanduiding sê vir kry in 'n bedryf moet 'n wenner wees. Het ek uitgeskakel al die aanwysers Nee, maar ek het nie 'n aansienlike minder as wat ek op my kaarte op een of ander punt gehad het. My kaarte vandag is pretty much beer met slegs 'n bewegende gemiddelde en 'n siklus aanwyser te filter sommige van die laer waarskynlikheid setups. Nou is dit belangrik om nie een van onthou wat ek gaan wys jou nuut of magic of koeëlvaste. Maar met 'n paar praktyk, geduld en dissipline sal jy vind dat hierdie stelsel is oor die maklikste om handel te dryf, die mees reguit vorentoe om te leer en bied jou met 'n hoë wen persentasie. Al hierdie faktore is wat ek glo kleinhandel handelaars nodig om 'n sukses in hierdie mark. Uiteindelik gaan ek jou wys hoe ek geld maak uit die markte. Voordat ons begin Ek wil graag 'n paar reëls uiteen te sit vir hierdie draad. Ek havent hierdie voorheen gedoen, maar dit blyk dat tensy mense doen uiteen te sit reëls drade beland afgaan onderwerp of argumente uitbars. So hier is hulle: 1. Hierdie draad is vir die strategie Ek uiteensetting in hierdie draad en net die strategie. As jy na 'n paar ervaring wat jy begin om jou eie smaak toe te voeg tot die stelsel wat jy nog vry om hier te plaas, maar moet asseblief nie toelaat dat die draad weer in 'n draad van vele strategieë. Die basiese uitgangspunt moet dieselfde wat tendens handel met verskeidenheid tralies gehou. 2. Geen argumente Ek sê nie ek weet alles oor die markte en miskien my benadering nie die geval te pas by jou persoonlikheid. Dis ok ek kan aanvaar dat maar moet asseblief nie begin aanval ander plakkate op hierdie draad of selfs myself net omdat ons 'n ander manier van dinge doen om jouself te kan hê. 3. Kom ons pret en 'n bietjie geld dus asseblief post jou ambagte, kaarte en vrae So, wat oor die stelsel goed om te verseker dat ek nie skryf oorlog en vrede in 'n enkele poste en ek hou die leerproses eenvoudige en byt grootte stukke Ek sal die stelsel uiteensetting oor die volgende paar poste. Dankie vir die lees en ek hoop dat jy winsgewendheid vind met hierdie stelsel as wat ek het. Aangesluit Junie 2010 Status: die skurk 2540 Posts Soos die titel aandui hierdie draad word gewy aan 'n eenvoudige hoë waarskynlikheid handel strategie wat ek gebruik vir baie jare. Dit het oor die jare as ek verskillende dinge geleer uit verskillende handelaars en gegaan deur die siklus van die toevoeging en / of weg te neem aanwysers vir bevestiging en dat warm squishy gevoel van toetrede tot 'n handel te weet of dink eerder dat net omdat 'n aanduiding sê vir kry in 'n bedryf moet 'n wenner wees. Het ek uitgeskakel al die aanwysers Nee, maar ek het nie 'n aansienlike minder as wat ek het. nexas. goed om jou weer te sien. Ek het gedink jou ander drade was regtig 'n goeie. nuuskierig om te sien wat jy nog in jou arsenaal te kraak. hoe gouer hoe beter. Aangesluit Oktober 2011 Status: Lid 412 poste Dus laat ons begin met die kaarte. Ek persoonlik hou van verskeidenheid kaarte. Dit is kaarte wat gebaseer is op die prys en nie tyd. So terwyl met 'n tyd gebaseer grafiek die kers sal oop en toe op grond van 'n gedefinieerde tydperk en die prys aksie vir daardie tydperk sal vervat in daardie een kers, sal 'n reeks grafiek oop en toe op grond van die prys. Nou hoekom is dit belangrik Wel tydens die besonder woelig tydperke in die markte, 'n tyd gebaseer grafiek sal baie bars druk bloot as gevolg van die verloop in die tyd. Dit kan 'n grafiek te kyk 'n bietjie slordig en moeilik om handel te dryf. Met verskeidenheid kaarte egter is dit nie 'n probleem omdat die konsolidasie kan vervat binne net 'n paar bars, in teenstelling met baie bars. So tendense is makliker om raak te sien en handel As jy 'n dieper duik in Range bars wil asseblief 'n blik op die volgende skakel - www. investopedia / artikels. erent-view. asp So die eerste ding om te verstaan, is dat ek handel reeks kaarte. Ek gebruik tyd gebaseer kaarte om 'n perspektief te kry, maar in werklikheid kan ek al my handel net die basis van hierdie kaarte te doen. Hoe groot is die reeks wat ek hoor wat jy sê Wel om eerlik hierdie veranderinge wees wat gebaseer is op die wisselvalligheid van die markte. Maar op die oomblik is ek handel 8-10 reekse vir die dag handel en 40-50 reekse vir verhandeling langer termyn. Waar kan jy omvang bars Wel, ek het 'n Google en het gevind dat die volgende wat nuttig kan wees - www. dailyfx / forexforum / g. - mt4-fxcm Let asseblief daarop dat ek handel met NinjaTrader wat verskeidenheid kroeë voorsien as deel van hul standaard aanbod, hoewel jy het om te betaal vir die data voer tensy jy handel met FXCM in welke geval ek dink jy kan FX kry gratis . So in opsomming die kaarte Ek handel is verskeidenheid kroeë en as ons voortgaan in hierdie draad sal jy net sien waarom ek is lief vir hulle so baie. Die reeks bar meet 'n stel reeks prysbewegings of aantal ambagte en wanneer daardie reeks professies of ambagte voldoen die bar druk. A Renko bar doen dieselfde, behalwe die reeks moet alles in een rigting vir die bar druk wees. So met 'n 10 regmerkie Renko bar die reeks moet wees al het of al af daarvoor te druk Ex: A 10 regmerkie reeks of handel bar kan by 100.00 oop en het 5 bosluise tot 100,05 en 5 bosluise af na 99,95 en die bar sou druk. A 10 regmerkie Renko bar sal moet 10 bosluise tot 100,10 of 10 bosluise het tot 99,90 voordat dit sou druk. Jy moet gaan op die pad na forex seminare teen 'n hoë einde oorde en hotelle te leer - baie duidelik en bondig. Dankie Sjoe baie poste wat ek sien dat julle almal blyk te wees help mekaar en dit is presies soos dit moet wees. OK so na die volgende deel van die stelsel. Die aanwysers. Ek het gespeel met 'n paar verskillende dinge, maar soos ek gesê het eenvoud wen altyd. Ek vind ek kan die mark die beste te sien en neem die beste Opstellings toe ek nie deur baie lyne is radeloos so ek terug na een kom altyd bewegende gemiddelde en dit is die 100 EMO. Die reël hiervoor is eenvoudig. As die mark is bo die lyn Ek is op soek na koop en as dit is die onder die lyn Ek is op soek na verkoop. Benewens die bewegende gemiddelde gebruik ek een siklus aanwyser vir my stop om in slegte ambagte en dit is die CCI. Ek gebruik 7 tydperk CCI maar ek dont gebruik dit as jy sou dink. In teenstelling met die gebruik daarvan as 'n inskrywing aanwyser Ek gebruik dit as 'n filter. So ek laat dit vir my sê wanneer om nie te kry in 'n handel. Die reëls is eenvoudig toe ek my inskrywing sein (wat gedek moet word in 'n latere post) vir 'n lang die CCI moet bo -50 en vir 'n kort die CCI moet hieronder 50. Die rede hiervoor is eenvoudig. Ons probeer om die tendense te ry, maar net wil betrokke wees wanneer die neiging is aan die gang en nie tydens die retracement. So gebruik ons ​​die CCI om aan te dui vir ons as 'n mens siklus eindig (die retracement siklus) en die nuwe siklus begin. So om op te som. 100 EMO 7 Tydperk CC Ek Vir Longs prys bo 100 EMO amp CCI bo -50 op die inskrywing sein Aangeheg Image (Klik om te vergroot) hoë waarskynlikheid handel strategieë: Toegang tot Tactics verlaat vir die Forex, Futures, en aandelemarkte hoë waarskynlikheid Trading strategieë. skrywer en bekende handel opvoeder Robert Miner beskryf bekwaam elke aspek van 'n praktiese handel plan8211from toegang tot exit8211that hy het in die loop van sy regte en twintig plus jaar loopbaan ontwikkel. Die resultaat is 'n volledige benadering tot handel wat jou sal toelaat om met selfvertroue te handel in 'n verskeidenheid van markte en tydraamwerke. Geskryf met die ernstige handelaar in gedagte, hierdie betroubare bron besonderhede 'n bewese benadering tot die ontleding van markgedrag, die identifisering van winsgewende handel setups en uitvoering en bestuur van trades8211from inskrywing om af te sluit. DEEL EEN hoë waarskynlikheid handel strategieë vir 'n mark en Enige Tydraamwerk 1 HOOFSTUK 1 hoë waarskynlikheid handel strategieë vir 'n mark en Enige Tydraamwerk 3 'n mark, Enige Tydraamwerk 4 toestande met 'n hoë waarskynlikheid Uitkoms 4 leidende en Sloerende aanwysers 5 Wat sal jy Hier in hierdie boek en CD 6 Let8217s slag 8 HOOFSTUK 2 meerdere Momentum Tydraamwerk Strategie 9 Wat is Momentum 11 Meervoudige Tydraamwerk Momentum Strategieë 12 Die Basiese Dubbele Tydraamwerk Momentum Strategie 12 Momentum terugskrywings 14 Die meeste prys Indicators Stel Tempo-van-Change 15 momentum en prystendense Dikwels divergeer 16 Hoe Dubbele Tydraamwerk momentum strategieë Werk 19 Watter Aanwysers om te gebruik vir meerdere Tydraamwerk momentum Strategieë 31 Wat is die beste aanwyser instellings te Gebruik 36 Dubbele Tydraamwerk momentum Strategie Reëls 43 Dubbele Tydraamwerk momentum Strategie Handel Filter 46 HOOFSTUK 3 Praktiese Patroonherkenning vir Ontwikkeling en regstellings 49 Waarom is dit belangrik om 'n tendens of Regstelling 50 Eenvoudige Patroonherkenning identifiseer op grond van Elliott Wave 52 Trend of Korreksie: die oorvleueling Riglyn 52 ABC and Away We Go 58 Kompleks Korreksies 64 Oorvleuel is die sleutel 'n regstelling 66 Tendense en Vyf-golfpatrone 67 Groter identifiseer in die tyd en prys 75 Vyfde Waves is die sleutel 77 Momentum en Patroon Posisie 79 Momentum en Patroon Nie Genoeg 82 HOOFSTUK 4 Beyond FIB Retracements 83 Interne Retracements en regstellings 84 Alternatiewe prys Projeksies Kwalifiseer interne Retracements 89 Meer Alternatiewe prys Projeksies 92 Eksterne Retracements help identifiseer die laaste gedeelte van 'n tendens of Regstelling 96 Patroon prys teikens 99 prys, patroon, en Momentum 106 HOOFSTUK 5 Beyond Tradisionele Cycles 111 Tyd Retracements en regstellings 112 Alternatiewe Tyd Projeksies nou die tyd retracement Range 114 Meer Tyd Faktore 117 Die Tyd teiken gebied 118 Meer Tyd Faktore 135 HOOFSTUK 6 Intreestrategieë en posisie Grootte 139 Entry Strategie 1: Sleep Een-Bar Entry en Stop 140 Entry Strategie 2: swing Entry en Stop 150 Posisie Grootte 158 HOOFSTUK 7 afrit strategieë en Handel Administrasie 163 Multiple-Eenheid Trading 164 Risiko / Beloning Verhoudings 165 afrit strategieë 166 Handel Administrasie 168 Handel Slegs die hoë waarskynlikheid, Optimum Opstellings 197 DEEL TWEE Trading die Plan 199 HOOFSTUK 8 Real Handelaars, Real Time 201 Adam Sowinski (Slorzewo, Pole ) 202 Jagir Singh (Londen, Verenigde Koninkryk) 206 Cees Van Hasselt (Breda, Nederland) 214 Kerry Szymanski (Tucson, Arizona) 218 ​​Derrik Hobbs (Warskou, Indiana) 222 Carolyn Boroden (Scottsdale, Arizona) 227 Jaime Johnson (Encinitas, Kalifornië, en Bogata, Columbia) 231 Hoofstuk Opsomming 234 HOOFSTUK 9 Die Besigheid van Handel en ander aangeleenthede 237 roetines en Trading Records 237 Hoekom Handelaars wen of verloor 239 Tegnologie, Trading tydraamwerke, markte handel, en HEFBOOM 242 Handel vir punte, Nie vir bosluise 244 Jy Can8217t Koop Sukses 244 Jy kan 'n Suksesvolle Trader 245 Meer Bar-vir-Bar Toegang tot Trade Voorbeelde Verlaat 247 oor die outeur 263 oor die CDROM 271High Waarskynlikheid handel strategieë: Toegang tot Tactics verlaat vir die Forex, Futures en Stock Markets met CD (Audio) In hoë waarskynlikheid handel strategieë, skrywer en bekende handel opvoeder Robert Miner beskryf bekwaam elke aspek van 'n praktiese handel plan-van toegang tot-afrit dat hy in die loop van sy regte en twintig ontwikkel - plus-yearMore In hoë waarskynlikheid handel strategieë, skrywer en bekende handel opvoeder Robert Miner bekwaam skets elke aspek van 'n praktiese handel plan-van toegang tot-afrit dat hy in die loop van sy regte en twintig plus jaar loopbaan ontwikkel het . Die resultaat is 'n volledige benadering tot handel wat jou sal toelaat om met selfvertroue te handel in 'n verskeidenheid van markte en tydraamwerke. Geskryf met die ernstige handelaar in gedagte, hierdie betroubare bron besonderhede 'n bewese benadering tot die ontleding van markgedrag, die identifisering van winsgewende handel setups en uitvoering en bestuur van ambagte-uit toegang tot exit. Note: CD-ROM / DVD en ander aanvullende materiaal is nie ingesluit as deel van e-boek lêer. Minder Kry 'n afskrif Vriende Resensies Om te sien wat jou vriende het gedink van hierdie boek, teken asseblief. Gemeenskap Resensies Saeed Mohamadi gegradeer dit regtig hou van dit meer as 1 jaar gelede het ek hierdie boek in 2010 gelees en sedertdien het dit verander my gedagtes heeltemal oor die mark en handel in die algemeen. Ek didnt gebruik sy strategie glad en ek didnt glo in dit sedert dag een, maar. Maar ive geleer dat ek kan kyk na die mark van 'n wye verskeidenheid van menings en ek dink ek. Lees die volledige resensie Greg gegradeer dit graag dit oor 4 jaar gelede Hierdie boek het die basiese beginsels van 'n handel strategie met behulp van 'n paar standaard grafiek patrone en aanwysers. Die belangrikste waarde is die vestiging van die dissipline van vas aan handel planne. Baie gesofistikeerde handelaars sal gefrustreerd deur die gebrek aan volledigheid en baie beginners sal wees. Lees die volledige resensie Tadas Talaikis gegradeer dit was ok Een addisionele van talle boeke kersie pluk voorbeelde. Eerstens, nie een van daardie strategieë hoef te klop die mark (eenvoudige koop en hou strategie). In die tweede plek Markte is meer variant as wat in sulke boeke. Derde, hierdie boik bevat niks oor die werklike waarskynlikhede bereke. Lees die volledige resensie Susan Gast gegradeer dit was ongelooflik oor 3 jaar gelede Een van die beste boeke oor handel Ive ooit gelees. Ja, hy dek hoe om handel te dryf met behulp van sy eiendom sagteware, maar dit was nog steeds baie, baie leersaam. Louis III gegradeer dit graag dit oor 4 jaar gelede nie regtig veel nuut in hier, maar die konsep van 'n objektiewe handel plan is van onskatbare waarde. Scott gegradeer dit was ok amper 5 jaar gelede


No comments:

Post a Comment