Wednesday, October 12, 2016

Forex 4xp Review

4XP Review Kyk wat ons gebruikers sê oor 4XP Review ForexFraud beveel jy versigtig wees as die keuse van 4XP as jou makelaar. Die volgende is van die FMRRC Administrasie: Ons wil graag jou te laat weet dat as gevolg van die aksies wat die wet en die Centerrsquos Reëls en regulasies, sowel as diegene wat skade berokken aan FMRRC oortree, die FMRRC Komitee vir Standaardisering en Sertifisering besluit om die herroep sertifikaat van nakoming van die Forex Plaas Ltd stel maatskappy. 2013/11/10 Forex Plaas Ltd is ontneem van die FMRRC Sertifikaat as gevolg van swak voorsiening van makelaarsdienste en onbehoorlike uitvoering van sy verpligtinge. Die besluit is geneem deur die hoogste bestuursliggaam van die regulerende organisasie uitvoering maak die FMRRC Board. 4xp is 'n forex makelaar in die Britse Maagde-eilande geregistreer. Die firma, wat gestig is deur 'n groep handelaars met 'n gediversifiseerde portefeulje van beleggings en ervaring volgens in formasie op die makelaars webwerf, aanvaar nie VSA-gebaseerde kliënte. 4xp touts standaard versprei, 'n uiters mededingende en aggressiewe verkope span, en 'n veeltalige, hoogs-gekwalifiseerde kliënte ondersteuning personeel. Basiese daaglikse analise van die mark deur Handel Sentraal, kalenders, op die top van 'n aanlyn forex gids met agt afdelings, wat in detail die verskillende aspekte van analise en handel, op te som die opvoedkundige rykdom van hierdie makelaars webwerf. Versprei en die invloed van die gemiddelde versprei van EURUSD wissel rondom 3 pitte op gewone mark ure. Maksimum hefboom, aan die ander kant, is so hoog soos dit kry, by 300 vaste: 1. Meta Trader 4, die beta weergawe van Meta Trader 5, MetaWeb, op die top van die firmas eie sagteware pakket wat 4XP Options, 4XP Autotrading, 4XPHONE sluit, en 'n mobiele platform vir die iPhone vorm die weelde wat 4xp bied aan sy kliënte. Groot en klein munt pare, olie en gas, indekse, sowel as die aandele van groot openbare maatskappye kan verhandel, en opsies handel oor sommige van hierdie bates is ook beskikbaar. Deposito's en onttrekkings bepaal 4xp dat deposito's en onttrekkings is maklik, en meer inligting kan verkry word by die firmas webwerf. Visa, Diner Club, MasterCard, Payoneer, en ander groot kredietkaarte is welkom, saam met Neteller, Moneybooker, Liberty Reserve, en WebMoney deposito. Bank drade gefasiliteer ook. Soos vereis deur die wet, moet identifikasiedokumente moet gefaks word aan die makelaar voordat handel 'n aanvang neem en deposito's kan gemaak word. Soortgelyke dokumentasie is nodig wanneer die kliënt maak 'n onttrekking versoek. Aanvanklike deposito vereiste is 100. Met hierdie bedrag wat jy kan 'n mens handel teen 100 maak: 1 hefboom, met 'n minimum baie 10000. Customer Support kliënt ondersteuning is uiters belangrik om 4XP en hulle wys dit deur die verskaffing van verskeie tale ondersteuning beskikbaar 24 uur per dag, ses dae per week. Slot As gevolg van die verwydering van FMRRC sertifisering beveel ons voortgaan met omsigtigheid as die keuse van 4XP as jou makelaar. Kommentaar op die 4XP Review4XP Review 4XP (ook bekend as Forex Place) is 'n Forex makelaars wat uitgevoer word deur Mika Holdings Inc. n korporasie geleë in die Britse Maagde-eilande. Selfs 'n oorsigtelike blik sal aandui dat 4XP is een van die mees diverse Forex makelaars op die web. Met die standaard forex platforms (aka Market makers), ECN handel vermoëns en sy eie binêre opsies platform, hierdie makelaar lyk iets vir almal hê. Handelaars is bekommerd oor die veiligheid van hul fondse kan gerus wees dat 4XP deposito hul geld by Commberzbank in Frankfurt, en dat ondersteuning is 24 uur per dag van Sondag beskikbaar tot Vrydag, in geval enige probleme ontstaan. 4XP resensies al hul dienste in 'n duidelike, omvattende wyse op hul webwerf, gee elke handelaar 'n goeie idee van wat om te verwag voordat die aanvanklike deposito. Vir nuwe handelaars, hierdie makelaar bied ook 'n nuttige Forex opvoedkundige sentrum wat dek die meeste van die basiese beginsels yoursquoll nodig om te begin. Gestig in: 2007 Tale. Engels, Arabies, Turkse, Frans, Spaans, Italiaans, Russies, Duits, Japannees, Portugees, Indiese munt pare aangebied word. 50 ECN handel. Ja Binary Options. Ja Minimum deposito: 100 Maksimum hefboom: 1: 300 Minimum baie grootte: 1000 Demo rekening: Ja Beginnerrsquos verhandelingsplatform: Geen Platform: net Downloadable (MT4 en MT5) Trading kamer. Ja Mobile beurs: Ja chat ondersteuning: Ja Welkom bonus. Ja Editorrsquos notas: Deposito om 4XP kan gedoen word deur middel van kredietkaart, bankoverschrijving, MoneyBookers of Liberty Reserve. Onttrekkings kan gedoen word via dieselfde kanale. Die registrasieproses is beide eenvoudig en vinnig, sodat handelaars handel byna onmiddellik kan begin. 'N Nuttige Forex hulpbronsentrum insluitend 'n ekonomiese sakrekenaar, daaglikse analise van die mark en 'n versameling van forex video's help om nuwe handelaars begin af op die regtervoet. Die moeilikste deel van die gebruik van 4XP was dat hul chat ondersteuning was dikwels nie beskikbaar nie, maar met plaaslike telefoon ondersteuning in 9 verskillende lande, hulp was nooit te ver weg. Algehele, ons ervaring in hierdie 4XP oorsig was positief, en ons het geen bewyse van 'n 4XP bedrogspul. In plaas daarvan, het ons 'n makelaar wat hard werk om die behoeftes van die globale handelaars ontmoet en doen dit met verrassende doeltreffendheid. Vinnige Inligting voordele bo 50 munt pare ECN handel opsie Binêre opsies handel beskikbaar Trading kamer toegang Disclaimer Alle inligting wat deur Forex Brokers Resensies is slegs vir inligting doeleindes. Forex makelaars hul produkte en dienste te verander gereeld, soms sonder kennisgewing. Besoek elke makelaar vir meer inligting. Online forex behels 'n hoë risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Dink aan jou doelwitte en ervaring belegging sorgvuldig deur voordat die saak. Hierdie webwerf kan vergoed word deur in advertensies, promosies of ander noem genoem maatskappye. Deur die gebruik van die resensies Forex Brokers webwerf stem jy nie op die blad eienaars of enige van hul vennote aanspreeklik vir besluite wat gebaseer is op inligting oral vervat in hierdie webwerf hou. Newsletter4XP (Forex Place) Review 4XP bedrogspul BEVESTIGING 2013/10/14: Daar is nou 7 skuldigbevinding aan verkragting in die BBV Trader39s Hof. 4XP is nie reageer op die BBV oor hierdie sake. Dit wil voorkom asof 4XP is nie meer die verwerking van kliënt onttrekkings. As gevolg hiervan, die BBV het geen ander keuse as om te verklaar 4XP 'n bedrogspul. 4XP is swartlys deur die BBV. Ons waarsku handelaars nie rekeninge daar oopmaak. As jy 'n rekening het daar, wil ons u aanmoedig om te probeer om al jou geld onmiddellik onttrek. As jy nie toegang kan kry om jou geld, raai ons jou aan kontak met jou bank en die polisie vir voorstelle. 4XP bedrogspul BEVESTIGING NOTA: 2013/08/02: Agt vals 5 ster resensies links in minder as 'n uur. WAARSKUWING: Die BBV het 'n verslag van 4XP betaal onttrekkings met behulp van paaiemente in plaas van alles op een slag gesien. Die BBV is baie bekommerd hieroor. KENNISGEWING: 2013/10/11: Die FMRRC het die lisensie van 4XP herroep as gevolg van swak voorsiening van makelaarsdienste en onbehoorlike uitvoering van sy verpligtinge. KLIK HIER om te verifieer. April 2014 Updates: 4XP het die 2013 forex makelaar Scam van die Jaar-toekenning. Die 4XP webwerf is af. Opgeruimd om 'n bekroonde bedrogspul. Ek opend n handelsrekening meer as 1 jaar gelede in 4xp, ek het deposito 45.000usd, en wanneer ek wil die geld terug, hulle nie wil om dit terug te stuur na my. Ek het die deposito via my kredietkaart (dit is belangrik). Toe ek vra die geld terug 4XP gesê dat hulle bankrekeninge is gevries, as gevolg van die FSCL (nuwe zealandian gesag), maar dit was 'n leuen. Hulle lieg vir my, hulle subterfuges vind, en nie wil terug gee my geld. Ek gaan na die polisie, maar hulle kan niks doen nie, ek gaan na my vriend, hy is 'n advokaat, maar hy kan nie iets te doen. As ek ander bel my vriend, hoe maak aflandige maatskappy oor die hele wêreld, en hy het gesê: Ek het op die aanklag te probeer terug metode via my bank, want dit dalk sal werk. Die klag terug proses is baie eenvoudig, As jy betaal via kredietkaart, maar jy hoef te kry die ware of die diens jou bank kan help om terug te kry die geld. My standpunt was baie eenvoudig. In my oogpunt is die diens, insluitend - deposito - MT4 platform met behulp van - handel - onttrekking wanneer ek wil So dit is die dienste, maar die 4xp dont gee dit alles, omdat hulle nie wil om te terug te stuur die geld nie, so ek dont get al die dienste. In die 4xps terme en voorwaarde kan ons lees dat, as ons wil hulle laat die geld maksimum tot 10 werksdae. Die klag terug verwerking werk slegs indien die kliënt het die deposito via kredietkaart. Dit is belangrik As hy / sy het dit via bank draad, hulle (bank) kan nie help. 1.) die kliënt het om te gaan na die bank en begin die aanklag terug. Hy / sy moet 'n papier in te vul, en moet bewys die deposito (met die bankrekening van die kursus). 2.) Die bank sal die kliënt bel en hulle sê wat nodig het om te doen. 3.) Skryf 'n e-pos aan die 4xp, dat hulle die geld terug gestuur (hulle gewoond doen dit) - moet wag 10 dae (as gevolg van die bepalings en voorwaardes). 4.) Volgende stap is dat, wat die kliënt sê aan die bank, wat die 4xp dont gee die geld terug. 5.) Volgende stap wat die kliënt al die bewyse (rekening foto's, posse en so 'n) wat die bank wil sien in te samel. 6.) Die bank vind die 4xps bank, en as die kliënte bank die geld te vra van die 4xps bank. (Dit is 45 werksdag). 7.) As die 4xps bank kan dit terug te gee sy OK, indien nie, die bank vra om dit weer (45 dae meer). 8.) As die 4xps bank Moenie skop om dit terug te gee, die kliënte bank gaan na die VISA of die MASTERCARD en die visum of die mastercard sal die geld terug te gee. In my geval die 4xps bank gee die geld terug, so my proses was net 50 werksdag. Ek hoop ek kan 'n paar mense te help om terug te kry die geld. met betrekking tot Lajos uit Hongarye ten gunste van alle kliënte van 4XP-Forex Plaas --- Ons het baie belangrike inligting oor Delhi-Okhla Geleë tak van 4XP-Forex Place en hul land Hoof Rohit Gandhi (Main scammer).Jy kan hierdie inligting gebruik om stop Rohit Gandhi te hardloop uit Indië na fonds verhaal van hom Omdat sy vennootskap met 4XP op persentasiebasis van gedeponeer fonds van Indiese Kliënte en Rohit Gandhi hou / hou Maksimum Deel van daarop neer fonds van Indiese Kliënte. Hy betaal net net geringe bedrag aan 4XP-Forex plek om hulle Terminal Services gebruik. Ons het volgende inligting wat jy kan gebruik as jy wil om fonds te herstel van Rohit GANDHI (Main scammer) 1plete Adres van Delhi-Okhla Geleë tak van 4XP-Forex Plaas 2plete huisadres en Persoonlike Mobile Nommers 9xxxxxxx86 van Rohit Gandhi (Land Hoof) 3 All Landlyn nommers van Delhi-Okhla Geleë tak van 4XP-Forex Plaas 4plete Call opnames van al die ou en nuwe Landlyn getalle sedert 2009 om tot nou toe van Delhi 4XP Tak 5plete Bel opnames van al die ou en nuwe Mobile getalle sedert 2009 om tot nou toe van Rohit GANDHI 6.Inner video-opnames van Delhi 4XP Tak wat op gereelde basis getel volgens hulle diens 7.Name, Adres en kontaknommer van naasbestaandes van Rohit GANDHI 8.Name, Adres en kontaknommer van alle ou en nuwe werknemers van Delhi-Okhla Geleë tak van 4XP-Forex plek en so baie ander meer baie belangrike inligting wat ons kan bied vir jou as jy regtig wil om jou volle Fonds (DepositProfit / verlies) uit 4XP herstel. Daar is geen koste van bogenoemde inligting wat ons wil net dat al die belangrike inligting sal deel net om die ware Indiese slagoffers van 4XP-Forex Place so dis hoekom jy jou al vereiste besonderhede aan ons te stuur deur e-pos. Vereis besonderhede-Jou Kontak nommer, A / C nommer van jou Trading A / C in 4XP, Trading / Beleggers wagwoord van jou 4XP Trading A / C, Balans, Equity en jou volle adres, sodat ons kan seker maak dat jy die korrekte besonderhede aan ons gestuur as 'n ware Indiese slagoffer van 4XP sodat ons kan jy al bogenoemde Belangrike inligting te stuur. Ons weet dat Rohit GANDHI nou die skep van hul eie 'n ander maatskappy uit ander naam met dieselfde bedrogspul weer doen. Dankie, Wel weldoener van Genuine Indiese Slagoffers van 4XP-Forex Plaas Insider4XP E-Mail insider4xprediffmail 4XP 4XP 4XP. . .4XP. . 4XP, 9xxxxxxx86 3. 4XP. 4XP 2009. . 4XP () 2009. . 4XP. (). 4XP. . 4XP. 4XP. 4XP MT4,,. 4XP 4XP Insider4XP Mail ons: insider4xprediffmail Ek 4XP kan bewys hulle skuldig maak. Ek het probeer om herhaaldelik kontak 4XP en op 'n sekere tyd 'n sekere James Denton van 'n inbelsentrum ondersteuning 4XP (sê hy) het my geantwoord per telefoon en per e-pos en sê vir my dat 4XP live platforms is steeds aan die gang, maar as gevolg van regskwessies met BVI Finansiële Dienste Kommissie, het hul banke gestop deposito en onttrekkings. 4XP is besig om die probleem op te los. Hy het ook vir my 'n paar aanhegsels een van hulle unsigned, die ander een uit die niemand onderteken, in die sin is daar nie 'n naam en 'n titel van die persoon wat die brief onderteken het. Verder BVI Finansiële Dienste Kommissie het my geantwoord dat die Kommissie op 4 Junie 2013 'n stop en ophou om Forex Plaas uitgereik wat dit. om op te hou en ophou onmiddellik vanaf die datum van hierdie kennisgewing van die uitvoer van alle beleggings sake-aktiwiteite in en uit die grondgebied, en om die Kommissie te voorsien van 'n bewys dat dit al so 'n belegging sake-aktiwiteite opgehou. 2013/11/12 1Star Mei-Junie tydperk wat ek gemaak het bankoverschrijving te TBC Bank - Georgia ten gunste van 4XP makelaar rekeninge van CARIPARMA - Italië en van OEC - VSA. Ten spyte van die 4XP platform lyk steeds aan die gang, besef ek nou dat 4XP self in die gesig staar regsprobleme. Ek het ook probeer om ons te kontak 4XP Customer Service vir hierdie en ander tegniese kwessies, maar vir 'n paar weke niemand geantwoord het op my versoek. Ek vra ook TBC, gestuur pos. Niemand het my geantwoord. Uiteindelik hierdie week het ek 'n sekere James Denton van 'n inbelsentrum (caceso) ondersteun 4XP (sê hy) op die telefoon en per e-pos. Hy het ook vir my 'n paar briewe vermoedelik uit 4XP verduidelik dat sedert thay die lisensie ingetrek deur BVI Finansiële Dienste Kommissie het, al hulle Banke het 'n deposito en onttrekkings te 4XP geblokkeer. Met betrekking tot my bekommernis en begeerte om so gou as moontlik terug te trek, het hy geantwoord dat onttrekkings is geblokkeer, platform is steeds aan die gang en 4XP is besig om die probleem met BVI Finansiële Dienste Kommissie op te los. Briewe is beskikbaar die draad wat ek in die Scam Alert gids oopmaak. As jy daar kan sien een is unsigned en die ander een is onderteken deur 'n niemand. Vra vir die naam en posisie van die persoon binne 4XP dat die brief onderteken, die antwoord was ek weet nie. Ek het in die plek optrede sit met BVI Italiaanse Ooreenstemmende econsumer. gov konsulêre BVI Finansiële Dienste Kommissie Nou wil ek bly wees om te hoor van iemand wat kan help in hierdie saak wees. Ek vriendelik vra jou kundigheid, tensy ek voort te gaan met die behoorlike regsproses te volg. 2013/10/25 Geen Waardering Hallo, ek wil band 'teen 4XP sowel. Hallo, Ek het Fondse oorgedra word na 4XP deur TBC Bank het onlangs. Noudat 4XP het gedaal in regskwessies, TBC sê dat ek terug my geld kan nie neem. Wat moet ek doen Ek het begin handel van Augustus 2013 en handel net 2 keer tot November 2013. Ek het 100 bonus rekening. Ek het 5000 dollar gedeponeer en ek wil my rekening te sluit. Guy roep James gesê ek kan nie sluit N i cant my geld terug te kry. Kan iemand help. jammer, maar sy is gebeur eintlik op Forex Plaas onttrekking versoek 4xp fondse uit my rekening 3057706 op 2013/10/23, en ek het geen antwoorde ek al gestuur e-pos versoek 4xp enige inligting oor my versoek en niemand reageer nie, nie eens my rekening bestuurder Celso Goldi my 'n paar bevrediging, is daar iets wat jy vir hierdie geval kan iemand help Forex resensie Forex prestasietoetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy kan doen. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale law.4XP Review Agtergrond 4xp (forexplace) is gesluit vir besigheid. Voor die sluiting van hierdie waarskuwing uitgereik: ForexFraud beveel jy versigtig wees as die keuse van 4XP as jou makelaar. Die volgende is van die FMRRC Administrasie: Ons wil graag jou te laat weet dat as gevolg van die aksies wat die wet en die Centers Reëls en regulasies, sowel as diegene wat skade berokken aan FMRRC oortree, die FMRRC Komitee vir Standaardisering en Sertifisering besluit om die herroep sertifikaat van nakoming van die Forex Plaas Ltd stel maatskappy. 2013/11/10 Forex Plaas Ltd is ontneem van die FMRRC Sertifikaat as gevolg van swak voorsiening van makelaarsdienste en onbehoorlike uitvoering van sy verpligtinge. Die besluit is geneem deur die hoogste bestuursliggaam van die regulerende organisasie die FMRRC Board. Meer oor ons OptiLab Vennote AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Swede Trading buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Geen inligting of advies vervat op hierdie webtuiste geneem moet word as 'n uitnodiging of aanbod om enige geldeenheid, aandele of ander finansiële instrumente of dienste te koop of te verkoop. Vorige prestasie is nie 'n aanduiding of waarborg van toekomstige prestasie nie. Lees our legal disclaimer. kopieer 2016 OptiLab Vennote AB. Alle regte Reserved.4XP Forex Plaas Review Wat ons dink oor 4XP Forex Plaas Ltd of 4XP as dit is meer gewild, is 'n globale forex makelaar bied 'n unieke kenmerk: die sogenaamde beskermde rekening. Dit is 'n tipe rekening waarmee kliënte handel 100 risikovrye vir 'n tydperk van 30 dae. Beskerm rekeninge is live kinders uitvoering maak so 'n handelaar moet gaan deur die makelaars gereelde registrasieproses en maak 'n deposito, maar as hulle enige verliese vir die 30-dag risiko-vrye tydperk registreer 4XP dek hulle. Winste, aan die ander kant, is â € sodat sy 'n wen-wen om dit te bewaar. Beskikbaar vir die Meta Trader 4 (MT4) platform, Beskermde rekeninge gee kliënte 'n kans om verskillende strategieë te toets en kies die mees geskikte een vir hulle. Die twee ander rekening tipes aangebied deur 4XP is Classic en ECN. Met een van hierdie, kan jy geldeenhede, indekse, aandele en edelmetale te handel via die MT4 platform. Die versprei van die Classic rekeninge vaste en ECN rekeninghouers het toegang tot aansienlik laer versprei (hier, al is, is daar 'n kommissie van 0.35 pitte). Binêre opsies handel is ook beskikbaar. Terwyl die minimum deposito vereiste is gelys as 100, die minimum handel grootte van mini baie beteken dat jy waarskynlik sal moet 'n bietjie meer te deponeer om te begin handel. As jy 'n beginner handelaar, wil jy dalk die 4XP Kollege uitvoering maak 'n handels skool wat video tutoriale, artikels, webinars en een-tot-een-afrigting bied Checkout. Nog 'n opsie vir minder ervare handelaars is outomatiese handel, of kopiëring seine. Met 4XP is dit beskikbaar is deur die ZuluTrade platform. Op die oomblik kan bestaande kliënte van die makelaar voordeel te trek uit 'n groot deposito bonus - 2500 op elke 5000 hulle deponeer. Handelaars resensies vir 4XP Voeg Review 4 XP wil nie my maak my geld. Ek werk op my rekening in die somer. Hang die res van die tyd wat ek plaas my likiede bates terwyl hulle wag vir. Hierdie jaar het ek het hom tot 4XP. Ons is in Augustus en ek het nie nog my geld te ontvang. Gevolg Ek het nou net my seisoen dus ek verwoes verloor. Ek het nie meer as 'n oplossing, om my hang as gevolg van Nadine Taylord. My eerste ervaring met 4XP im hartseer om te sê, is 'n slegte een. Ek het met Jake Hamer en sy colleage Andrew Saks aanvanklik en voor ek gedeponeer fondse alles was fyn. Ek belowe 'n 15 bonus op my deposito en vaste 1 pit versprei op EURUSD. Selfs toe ek sedert 'n paar weke beide fondse gedeponeer en al die nodige dokumente wat hulle my nie nie die beloofde verspreiding of bonus gegee. Jake Hamer en Andrew Saks blyk te wees wat bestaan ​​omdat hulle nêrens te vinde nie. Die kliënte ondersteuning sê dat hulle albei uit die kantoor (al die tyd). Ek het nie 'n enkele handel gemaak sodat ek iets oor die handel met 4XP cant sê, maar ek voel bedrieg en soos 'n dwaas vir afsetting met hulle. Ek dink ernstig daaraan nie eens handel, maar net die fondse binnekort onttrek. Martin Redgrd 2011/10/02 Hallo Vlad, my naam is Jayden Hamilton en ek is 'n kliënt diens verteenwoordiger vir 4XP. Ek is jammer om te hoor oor jou ervaring met 4XP en ek wil graag help om die probleem op te los en maak seker dat dit nie weer sal gebeur nie. Stuur asseblief vir my meer besonderhede van jou klagte en u rekeningnommer te customersupport4xp. Dankie, beste groete, Jayden Hamilton. Ek sluit 4XP vir byna 1 jaar. Wat ek graag hulle het 'n baie verskillende rekeninge, het ek gekies wat goed is vir my. Ook ek hardloop my EA daar op VPS en goeie resultate. Een keer het hulle te maak bietjie probleem met onttrekking, maar ek noem en praat met Ernesto en hy help my verstaan ​​hoekom en kry my geld redelik vinnig. Na afloop van die ambagte is goed en ek doen daar goed. Alarico Meraz 2011/02/02 Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid.


No comments:

Post a Comment